уторак, 2. фебруар 2010.

Iza duge (15)


4 коментара:

Nena3110 је рекао...

Prelepo je, zaista izuzetna tehnika i svi radovi savrseno izgledaju!

anima.art је рекао...

Draga Neno,

Hvala što pratiš blog i na lepim rečima koje mi daju veliku podršku za rad.

Srdačan pozdrav,
Nadica

Pipi је рекао...

Jako je lepo. Ne znam kako ovo radis, al mi se mnogo dopada, super je. Sada sam te ubacila na moju listu napokon, sada cu te pratiti koliko bude to u mojoj moci da budem na PC-u. Ali mi je drago da sam sredila da mogu da vidim sta se desava na tvom blogu, mnogo lepo radis. Pozdrav imoja podrska.

anima.art је рекао...

Draga Pipistrela,

Hvala što pratiš blog i na lepim rečima koje daju podršku.

I ja rado gledam Tvoje radove i divim se Tvom umeću i lepoti radova od pruća. Rad sa prirodnim materijalima nas povezuje i radujem se našem blogerskom druženju.

"Ne znam kako ovo radiš, ali mi se mnogo dopada..."

Frotaž je vrlo jednostavna tehnika. Ovi radovi su nastali utiskivanjem svežeg cveta irisa (perunika) u akvarel papir.

Puno pozdrava,

Nadica